22.3.2022
Pörssitiedotteet

NoHo Partners Oyj:n hallitus päätti yhtiön avainhenkilöille suunnatun osakepalkkiojärjestelmän kolmannen ansaintajakson pidentämisestä

NoHo Partners Oyj

PÖRSSITIEDOTE 22.3.2022 klo 18.00

NoHo Partners Oyj on 30.11.2021 tiedottanut yhtiön avainhenkilöille suunnatun osakepalkkiojärjestelmän pidentämisestä ja osakepalkkiojärjestelmän kolmannesta ansaintajaksosta.

NoHo Partners Oyj:n hallitus on päättänyt pidentää yhtiön avainhenkilöille suunnatun pitkän aikavälin osakepalkkiojärjestelmän kolmatta ansaintajaksoa joulukuussa 2021 tiukentuneiden ravintolarajoitusten vuoksi. Kolmas ansaintajakso on 16 kuukautta, ja se alkoi 1.12.2021 ja päättyy 31.3.2023.

Kolmannelta ansaintajaksolta voidaan aiemman päätöksen mukaisesti maksaa palkkiona enintään 281 828 NoHo Partners Oyj:n osaketta. Enimmäispalkkion arvo tätä pörssitiedotetta edeltävän kaupankäyntipäivän keskikurssin mukaan olisi noin 2,3 miljoonaa euroa. Hallitus arvioi, että maksettaessa palkkio kolmannelta ansaintajaksolta täysimääräisesti osakkeina, laimentava enimmäisvaikutus yhtiön rekisteröityyn osakemäärään olisi noin 1,44 %.

NoHo Partners Oyj

Lisätietoja:
Aku Vikström, toimitusjohtaja, NoHo Partners Oyj, puh. +358 41 490 6649
Jarno Suominen, varatoimitusjohtaja, toimitusjohtajan sijainen, NoHo Partners Oyj, puh. +358 40 721 5655

Jakelu:
www.noho.fi

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi, Friends & Brgrs ja Cock's & Cows. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 100 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Yhtiö tavoittelee noin 400 miljoonan euron liikevaihtoa vuoden 2024 loppuun mennessä. Yhtiön visiona on olla Pohjois-Euroopan johtava ravintolayhtiö.